CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

leave ur footprint ~ (nanti aku follow back)..thxx

Tuesday, February 15, 2011

Dirimu amat berharga....

Maybe si dia x perasan betapa aku menyayangi dirinya...aku x la kisah ttg kelemahan dirinya kerana aku pun ada kelemahan diriku sendiri...sejak berkapel dgn si dia pada 20 september 2009, si dia byk menyedarkan diri ku and mengubah diri ku ini menjadi spt sekarang...aku betol2 bersyukur kepada ALLAH SWT kerana dipertemukan dgn si dia...

Meh aku critakan sedikit sebanyak ttg si dia yang aku fhm selama kami berkapel ni..hehe...si dia ni anak bongsu jdi ada la sedikit manje~haha...si dia ni seorg pakcik yg tegas n kdg2 brutal tp bek ati~hahaha...kdg2 aku rasa kasihan kat si dia kerana telah byk si dia lalui..pe yg si dia lalui biar aku je yg tahu..hehe..rahsia~~...

Aku suka menyakat si dia...sengaja aku buat si dia jelez kerana ingin melihat telatahnya..hehe...tp bila si dia sakat balik, leh jd emo tahap maksimum aku...majok~...susah nak pujok kalau dah majok ni..kdg2 leh wat si dia pening kpala..haha...aku teringat pe si dia katakan padaku bila aku majok 1 time tu.."kalau ayg sakat boleh, tp bila abg sakat terus la majok".."kalau abg majok,ayg x pandai pujok tp ayg lak yg majok...abg gak yg pujok"...haha..lebih kurang camtu la dialog dy~..

Si dia telah byk bersabar dgn telatah aku yg over ni...kadng2 aku rasa bersalah gak kalau emo x bertempat..habis dy aku marah...tp si dia x pernah gak menengking aku or menaikkn suara bila bergaduh...dia just nasihat dgn cara lembut..menyedarkan aku..cair ati bila dgr suara si dia yg lembut 2~fuh..hahha...tp kdg2 kalau si dia marah pun blh tahan gak..haha...habis smua vocab *#&$ terkluar hahaha...tp cepat reda gak kemarahan tu...^.^..

Kini, aku hanya berharap hbgn ini akan sentiasa kekal and InsyALLAH hingga ke jinjang pelamin...byk telah kami lalui...suka duka d tempuhi bersama..aku berharap sgt si dia akan menghargai diriku ini...sekiranya jodoh kami x panjang, aku tetap redha..kerana itu adalah tentuan Ilahi...

1 comment:

  1. Masing2 membawa haluan masing2 redha dengan ketentuan ilahi and berbahagia dengan pasangan masing2

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...