CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

leave ur footprint ~ (nanti aku follow back)..thxx

Wednesday, March 9, 2011

Line internet kat campus = siput tua~

hukhuk pe la nasib aku minggu ni yea~...dah la bz giler dgn assignment and tutorial tasks...line lak slow mcm datuk moyang siput~~~hukhuk....most of my tasks smua nak guna online~...tunggu mcm tugu negara je dpn PC ni...kalau seminit dua tu ok la..ni sampai 15 minit..mcm menunggu buah yang x akan jatuh je..kwang kwang kwang..nanti ada kelas pukul 3...sempat lak aku ni create new post ye..>.<""""

ni baru minggu kedua dah stress mcm pe....mampu ke aku bertahan?..haha tiada siape tahu...betol x?...ni aku nak complain ni....dulu kat campus dpt la jugak aku download cite or lagu or men game kat fb tp la ni x dpt dah....sampai hati dyorg block benda2 tu..hukhuk...dah la byr mahal giler...salah ke nak enjoy time2 stress ni kan?..hehe..nanti la aku protest dpn ICT office sambil bw banner "biar la kami menikmati facility kat sini dgn bebas"..=P..haha kalau je aku ni brani nak wat camtu...haha...gurau je...xpe2...x lama lagi aku blah la dr campus ni...jia you2...x sbr nak grads~~..^^..k la nak g kelas..nanti lecturer tu aim lak muke aku yang comei mcm siput ni...hahah...da da da~~

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...