CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

leave ur footprint ~ (nanti aku follow back)..thxx

Wednesday, March 16, 2011

Roomate menyengalkan~jeng jeng jeng

Assalamualaikum~.....=)

hari ni aku nak story2 sikit ttg roomate aku ni~hohoho....menyengalkan....aku xnak la gtaw detail peribadi dia sgt coz x bek~haha....roomate aku ni muda dari aku...hehe...budak engineer~...emm...dia ni aku rasa ok2 la...cun~...tapi kdg2 MENYENGALKAN~nak taw nape??..dia ni mmg ada masalah attitude sikit~...hmmm...masalah kebersihan~penat aku disbebkan sikap dy yang bek ni...hohoblogger-emoticon.blogspot.com....

Dalam bilik kami ni mmg mcm kena serang tornado~~~...dgn baju kotor yg bersepah...gelas2...cawan...pinggan...and even garpu~haha...smua tu dia la yg punye~aku x la nak kata aku ni pembersih sgt tp suam2 kuku katakan~hahaha...tp minah ni mmg ekstreme gua ckp sama lu~blogger-emoticon.blogspot.com.....

kadang2 aku hairan gak bila aku g ke "kwsan" dia mmg confirm jumpe benda2 camtu...huhu..kdang2 aku leh jumpe garpu yang dah pakai dlm cupboard buku...tepi katil~bwh katil~...gelas2 n cwn pun aku leh jumpe d celah2 brg2 cupboard dy taw...dehydrated air2 dlm gelas tu hoho kalau yang milo basi lagi dahsyat~nak blogger-emoticon.blogspot.com aku~x tahan dgn bau yang "wangi" tu......so nak x nak, aku gak la yg g kutip garpu2 n cwn2 tu n tolong cucikan~huhu...

slain tu, yang aku paling geram tu...ada ke patot dia campak baju yang aku penat2 lipat ke dlm almari baju aku???x patot kan??....dah la tu BAJU AKU n bukan baju dia~hmm...sedangkan baju tu kat tempat aku....bhgn katil aku~bukan bhgn katil dia...yang dia nak dengki sgt tu nape...huhu...kalau dia letak bek2 baju aku tu dlm almari xpe la...ni men campak...
sape x blogger-emoticon.blogspot.com kan?...penat aku kemas n organize almari baju aku taw~blogger-emoticon.blogspot.com

satu lagi aku x tahan tu kalau dia ni mula menengking x tentu pasal....aku ni bukan jenis yang suke guna bhsa kasar...tp minah ni suke sgt...dah la dia ni muda dari aku..respect la sikit kan?..yang paling menyakitkan hati tu bila dia guna info aku utk menentang aku...emm..aku ni anak angkat je dlm family aku so fhm2 la...bila minah ni bengang je kat aku mesti dia mengeluarkan pekataan "anak angkat" "foo chow" n bla2...kecik ati gak la aku ni...blogger-emoticon.blogspot.com
emm tapi malas aku nak lawan balik coz nanti melarat lak~...bek aku pendamkan je...walau sesengal mana pom minah ni, aku tetap syg dia coz dia ADIK aku...

3 comments:

  1. sabar jela dear.mintak tukar bilik lain la :)

    ReplyDelete
  2. xdapat tkar dah cik storyfromme....xpela syggg sabar je la..tahan je dlu..:) jaga dri baik2.. love U..

    ReplyDelete
  3. storyfromme: hehe tgh bersbr ni....malas nak cari gaduh...


    khai: ye~

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...